Sunday 30 January 2011

Bold St. Coffee (Til Julie)

Bonsoir, mine tre lesere!

Jeg er tilbake i England, har vært det i to uker nuh. Er egentlig ikke dritmye som har skjedd, har vært relativt hektiske uker så langt. Mye som skjer, framføringer og sånt, i tillegg til kommende auditioner.

Skal ha audition her i Liverpool den 20. februar, så det kan bli spennende. Er nogle nervøs for det, men faen ta, jeg kommer til å være så latterlig mye mer forberedt denne gangen enn i fjor. At jeg kom inn i utgangspunktet med den auditionen jeg presterte er jo rart i seg selv, men, men. Blir ubekvemt uansett da vi fortsatt er en klasse fram til Mai, og vi vil jo få vite hvem som har kommet inn før utgangen av Mars. Så blir rart uansett åssen det går igrunn. Om jeg kommer inn blir jeg jævla glad, men om jeg ikke gjør det blir jeg jævla bitter.. VI PFHÅR SE!
Kommer antakeligvis hjem i slutten av februar for KHiO-opptaksprøver. Forhåpentligvis.

Ellers så kan jeg vise favorittkafeén min i Liverpool etter ønske fra Julie. De har den beste americanoen jeg har smakt i mitt liv, de er rå. Også er hele greia fin i tillegg.
Liten og intim, og helt konge.

Flygeblader fra kunstutstillinger og div.

Ellers er det ikke mye spesielt som skjer. Nyter Ricky Gervais Show om dagen, og det er råbra. Skal forsøke desperat å oppdatere når noe som er verdt å nevne har skjedd.

Sjåpidodi!

4 comments:

  1. Ricky Gervais! Han er best as! Har nettopp gått igjennom alle Graham Norton episodene han har vært med på, du kan selge tv'n din og gi fra deg internett med god samvittighet etter å sett dem, for du vet at du aldri vil oppleve noe morsommere :p


    Gleder meg til neste innlegg allerede!

    Hilsen Psyko fan

    ReplyDelete
  2. liker at du er tilbake i bloggverden wølni-boy! :D
    luuuuuuv<3

    ReplyDelete
  3. Hva skjedde med skal oppdatere mer etter jul?

    ReplyDelete