Tuesday 5 October 2010

Åheidu.

Hei.
Jeg tar meg tid til mine trofaste lesere i en pause på 1,5 time, hvorpå jeg skal ha noe stemmegreier med en mann som er noe av det merkeligste jeg har sett. Liten, tjukk og skalla.. Hmm..

Sigurd gjør seg klar til å dra på sitt livs tur i morgen. Shit, ass.. Du skal virkelig dra til Mexico. Du bør faen ta forsøke å være mulig å kontakte, jeg vil ha oppdateringer!


Bilde fra sexmuseet i Paris.


Ja.

Ellers er det strålende vær her i Liverpool. Blir fristet til å spankulere rundt i T-skjorte. Vi får se..

Åjo! Leiligheten her er full nuh. To kasakstanere og en kineser. Gøyale typer, for all del. Visste dritmye om norsk skisport med Ole Einar Bjørndalen osv. Var litt flaut at det eneste jeg visste om Kasakstan var det jeg hadde "lært" av Borat. 

De HATER Borat. Intenst. Kan jo forstå deres synspunkt, men var gøyalt at de faktisk mislikte han såå sterkt.

Får gjester i dag. Det blir spennende. Nicolai, Beate, Marit, Ingvild og Ingrid skal bo på mitt og Anette sitt rom. Åhåh! Gleder meg til å vise fram kulturhovedstaden i verden, nemlig Liverpool.

Så, Sigurd. Ha en fantastisk tur, og informer oss om hvordan det går. Værsåsnill.


No comments:

Post a Comment