Wednesday 13 October 2010

Tjallabais

Nå er gruvearbeiderne snart ute. Og i samme øyeblikk sitter jeg og surfer på youtube til en forandring. Til en forandring. Lolski-G. Neida.

Men altså, blogg skal blogges nuh. Jeg kjenner svetteperlene samler seg opp allerede. Har jo bygd seg opp ett press nå. Hadde jo som sagt gjester her forrige uke, og de følte seg snytt av at jeg bare hadde nevnt de i en bisetning helt til slutt. Så jeg må gjøre dette ordentlig, hvis ikke blir det spetakkel.

Altså, Ingvild, Nicolai, Ingrid, Beate og minstemann Marit tok turen over dammen forrige tirsdag, nærmere bestemt 5. Oktober 2010, uke.... Samma det. Husker aldri ukene. Brukes vel ikke i en så stor grad heller, hadde bare vært kult å.. Anyhow!
Som sagt, de kom hit da. Siden jeg og Anette var på skolen på dagtid måtte de finne ut av byen på egen hånd da. Tror det gikk greit. Nicolai ble voldtatt et par ganger.. Jeg åpnet døren til toalettet akkurat i akten hans og sa: "Nicolai.. Runking er vel en felles hobby?". Neida. Heh. Han ble ikke det. Tror jeg vaffal da. Han er nok en type som kan skjule noe sånt ganske greit. High five club! *SCHMACK*

Så på schino på onsdag, Scott Pilgrim vs. the World. Den var finfin. Tooorsdag spiste vi på Nando's. Og fyttifaen for noen kyllinger de serverer der! Driiiiitsterke, og jeg tok medium. En halv kylling med diverse DIGG, det var godt. Spesielt siden jeg var utsultet. Noe jeg var tre dager på rad, og jeg ble like gretten hver gang.
Fredag malte vi byen rød. Tror ikke vi skal grave mer i den historien. ÅJO! Jeg klappa politihester i sånn cirkum 20 minutter. Drita.co.uk. Jeg koste meg glugg i hjæl.


Hest. Husker ikke navnet.. Faen.


Nicolai spøy. Jeg lo og ler.

Ehm, lørdag hadde vi en deilig middag ute, italiensk. Ååååi, så ekstragavante vi er! Ja, vi er det. Utsultet, var snurt. Sier aldri til noen hva vi gjorde på lørdag kveld. Det blir for flaut..
Og på dagen så vi Back to The Future på kino. Det var magisk. MAGISK sier jeg!

På søndag var det takk og farvel i 10-draget. Det var trist. Jul!

Har jo vært helt fantastisk vær her over helgen, så jeg gikk meg en laang tur på søndag. Albert Dock er et heeelt konge sted i soskinn.

Der er også Beatles-museet. Gled deg Julie, vi schkal!

Ellers så er skolen fortsatt kul. :)

2 comments:

  1. Gossip Giiirl <3333

    High five, Nate!

    Love Chuck!

    ReplyDelete
  2. Syns det var kjipt at du utelot min fantastiske egenskap til å spy OG holde en samtale samtidig.. Du krenker mine ferdigheter! :P Back To the Future VAR Magisk! Når kommer dere tilbake på juleferie a? dere er jo attending på julegreia så jeg :D

    (det var foresten ole martin som voldtok meg, vi burde holdt oss på lodgen ingrid, hvordan kunne du forlate meg dette seksuelle beistet!?!)

    ReplyDelete