Wednesday 20 October 2010

Piri-Piri

Helløu.

I dette øgonblick lener jeg meg godt tilbake etter den første selvlagde ordentlige middagen i Liverpool.
Middagene har i stor grad bestått av Subway og mikrobølge-mat. I tillegg er det mest spennende jeg har kokkelert eggerøre, samt omelett.
Men i dag fant jeg ut at jeg skulle lage noe som fikk ganen til å fylles med vann, og i tillegg forsøke å desperat opprettholde et relativt okei kosthold. Så jeg vandret ned til min lokale Tesco og kjøpte meg råvarer. Dette gjorde jeg strengt tatt i går, men all tekst som kan fylle et innlegg, er en bra ting.
Anyway.. Jeg planla altså dagens middag i går. Og jeg lagde meg 2(TO!) kyllingfileter, eller hvordan i hælvette det skrives i flertall, samt en deilig salat med en udmerket dressing dertil.

Jeg kjøpte meg i tillegg mikrobølge-ris, men det ble så jævla mye salat at det var ikke plass til mer på tallerkenen.
Jeg kjøpte også Piri-Piri saus, medium styrke, fra restaurantkjeden Nando's, på Tesco. Den er så skikkelig sterk til å være medium. Så villedende atte fy! Men godt som bare søken da..

Min gamle far i huset kommer på besøk i helgen og da skal vi på LIVERPOOL-KAMP!!! Så det blir morsomt. Fine plasser og, så det blir så fint. Å ja, hyggelig med besøk i tillegg. Eheh.

Prøvde å finne et morsomt bilde på telefonen min, men er ikke noe nytt. Kan jo slenge med et eldre ett da, av noen frodige kvinner jeg møtte der jeg vandret fordrukken rundt på leting etter venner. Som jeg jo alltid gjør...

Heheh...

Ellers er det verdt å nevne at jeg fikk et brev av Ingvild som var eksepsjonelt hyggelig. Oppfordrer alle til å gjøre det samme: 

Ole Martin Wolner
Flat 85 Cambridge Court
Merseyside
Liverpool
L7 7JB
Great Britain

Sånn, bare i tilfelle. 

Bestilt hjemkomst-billetter og, så den 18 desember lander jeg på Torp. Jiiiha.


1 comment: