Monday 1 November 2010

Honk!

Hei.

Først av alt: Beklager det fantastisk sløve aktiviteten på blogging. Jeg skal prøve desperat å være mer flittig. Så til mine lesere, usikker på antallet, beklager igjen.

Såh! Igjen sitter jeg tilbakelent i den utrolig vonde stolen på rommet mitt i en fantastisk dårlig stilling for alt i kroppen vil jeg si. Dog en av de mest behagelige stillingene jeg kan finne når jeg riktig skal slappe av og kose meg. Rare greier...
Jeg hadde jo som sagt besøk av min far, noe som var meget hyggelig. Jeg presterte jo å glemme bursdagen til mannen, noe jeg skammer meg dypt over. Det er bare noe med alder og bursdager med foreldre. Jeg sliter med å hsuke eksakt hvor gamle de er, samt at bursdagene deres går i glemmeboken i tide og utide. Kan da ikke være bare jeg som sliter med dette...

Vi nøt dagene og finværet med litt handling og vandring gjennom den vakre byen her. Høydepunktet kan vel sies å være fotballkampen vi var på på søndag, Liverpool-Blackburn. De vant jo, så det var heelt konge å være tilstede der. Var nogle slitsomt å komme seg hjem efter kampen, men det gikk seg til etter mye streving... Er jo helt latterlig forskjell på kamper med Lillestrøm i forhold, da stemning er i en annen galakse, i tillegg til at det er 40 000(fullt) tilstede i forhold til 8000 på Romerike.


Det var noen der.

Hadde friuke den uka her, noe jeg nøt i fulle drag med alkohyler og en film. The Social Network. Likte svært godt.

Ellers var det Halloween-helg. Jeg var David Beckham som gikk på Halloween-fest utkledd som en død indianer.

Heheh.

Kvelden på fredag endte eksepsjonelt beruset, på linje med Paris. De som vet skjønner...

Lørdag gikk litt roligere for seg, men var artig som baran det.

I morgen har jeg monolog som jeg skal naile. Faen ta... 

Kos dykk! Nynorsk, hvorfor er ikke kvisleis et ord? Fuck.

1 comment:

  1. haha :p Jeg spør meg det samme! hvorfor er det ikke et ord??!

    Likte beckham kostymet, lagde du det sjøl, eller selger de tilfeldigvis beckham fjes med pil gjennom???:P

    Uansett! Du inponerer som vanlig med dutt ordforråd som gjør dette til den beste bloggen(altså den ENESTE bloggen jeg orker å lese. Selvfølgelig leser jeg din også Ingrid... eheh)

    Gleder meg til å høre mer om dine eventyr ! :D

    ReplyDelete