Sunday 7 November 2010

Amaroooneee!

Hei.

Klokken er nå 23.55. Bruker vel litt tid på å skrive, så det er sånn, men akkurat nå er klokken 23.55

Livet er hektisk i Liverpool om dagen. Eller, var. Hadde en massiv oppgave som omhandlet karakterutvikling, som endte på 9 sider. Det var levert på fredag, så måtte feire på fredag kveld. Det var som det pleier - i festlig lag med alkohylene. På Reflex, Liverpools beste utested. Det eneste stedet hvor 60 %(røffly) av menneskene er over 50 år, homofile og småbrisne. Det er umenneskelig lættis. Og 80-talls.


Meg og David. Og ja, jeg er på fornavn med mannen.


På lørdag dro jeg for å se Jackass i 3D, som jeg tror er noe alle bør få med seg. Den var rett og slett hysterisk morsom, og overmåte kvalmende til tider.

Følelsen av å få en dildo skutt mot seg ut av skjermen er det dog lite som kan sammenliknes med. :-)

Hadde jo også monolog forrige uke som gikk overraskende bra. Endelig følte jeg at jeg var en av de som fikk til noe godt i klassen. Så det var deilig får'n si.

Jeg har blitt hektet på peanøttsmør, noe som jeg aldri har vært før. I Norge har det vært litt så som så med spising av dette pålegget, men her har det altså tatt helt av. Jeg spiser toast med peanøttsmør, og det er no så grævla godt at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tror det smaker det samme og, kanskje med mer nøtter, men som jeg njuter det!

Har også meldt meg som frivillig til å bidra på LIPA Radio, som vel bare er radio man lager for skolen vil jeg tro. Har foreslått å lage noe som viser nordmenn på skolen, iogmed at vi er så forpurt mange. Er jo noen hysteriske nordmenn her, så kunne blitt arti.
Hadde vært gøy å få lov til å gjøre noe kreativt og morsomt, så håper sterkt på å få være med der.

Strever som en tyskertøs med å finne en musikalsang å synge den torsdagen her. Ny lærer, skal se oss synge no fra en musikal som ikke er hit-listet. Hit-List er noe som skolene mekker i samarbeid med musikalteatre i England, som i bunn og grunn går ut på at det er en liste med sanger man ikke bør synge på audition. Ikke fordi de er ræva, eller noe sånt no, det er bare det at de vil alle andre synge. Så med andre ord, jeg må finne noe fra en musikal jeg ikke aner noe om.

Og dette, mine venner, er ikke så lett. For jeg skjønner jo nå at jeg virkelig, VIRKELIG ikke har peiling på musikaler. Følgende av dette er at jeg nå famler i blinde rundt på biblioteket etter artige navn på musikaler. Noe som igjen førte til at jeg tok med musikalen Urinetown hjem. Det må jo være gøyal tenker jeg, men den er ikke dritgøyal. Navnet er morsomt da, det skal de ha. Tok med noen andre og, men fant ikke no artig. Ny jakt i morgen (i dag) den dag.

Må finne monolog og. Trist ble jeg da jeg leste gjennom et skuespill i dag, men ingen stilige monologer, som jeg trodde det var. Jakte på det óg i morgen da...

Ellers så kommer Julie på fredag, og det blir heeeelt konge! :-)

Kind regards,
Ole Martin Wølner

1 comment: