Monday 22 November 2010

Festen

Bonsoir!

Lenge siden sist, mye som har skjedd. Skal prøve å ramse opp det mest relevante.

Julie var her! Hun var her fra fredag til tirsdag forrige uke. Eller, fra fredag 12 til tirsdag 16. :-)

Det var meget hyggelig. Vi spaserte rundt i Liverpool og nøt livet til fulle. Så mye kunst og jeg føler jeg igrunn fikk gitt et ganske så bra inntrykk av byen.
Vi vandret gjennom Winter-Wonderland med en rykende fersk kaffe, som jeg tør påstå er Liverpools beste. De sier så, stedet man kjøper kaffen på, altså.
Vi var på Albert Dock og gikk på The Beatles Story, som jeg kan anbefale til alle som en. Man vandrer gjennom Beatles sin historie, det er rett og slett konge. Så kjøpte vi t-skjorter, turister som vi er. Deretter vandret vi til den originale Cavern Club, og der er det virkelig helt fantastisk. Kan ikke ha forandret seg enormt mye fra da The Beatles spilte der. Live musikk som spilte Beatles sanger som alle sang med på, så det var dritkoselig.

Deretter inntok vi byen og dro SELVFØLGELIG ned på Reflex, som er konge. Jeg ga en snus til Tim, og han spøy. Stakkars mann, han taklet ikke nikotinen. Hoff...

Alkohylene tok etterhvert et tak på Julie, stakkar.



Og så klappet vi de fantastiske hestene.

Resten av tiden hun var her gikk vi på restaurant, så mer av Liverpool, gikk på kino, hun shoppet, hun shoppet i en vintage-kjeller, vi ble syke. Og jeg smittet Nader via Julie, iogmed at jeg ble syk først. High-five!

Alt i alt en meget hyggelig lang-weekend.

Man føler seg litt tom etter at venner og familie drar fra en. Uten at man merker det veldig til vanlig, så er hjemlengselen til å ta og føle på når folk drar igjen. Menmen.

Uka etter var stressende, med mye framføringer av ting. Neste uke er det assessment week, som er vurderingsuke liksom. Vi skal vise ting og bli vurdert. Kall det prøveuke. Jeg gleder meg ikke til dansevurdering, det blir bedritent. Bare å gjøre det, hællemåne, man skal alltids overleve.

Møte med Lipa Radio på onsdag om ting. Det blir gøyalt. Vi får se, kanskje det bli no merkelige greier jeg får lov til å podcaste.

Har tatt tak i skolesøking for neste år i tillegg.. Veitdafaen hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke kommer inn på bachelor utdanning etterpå... Hmm, hjem til Norge og kaste bort livet sitt ett år? Det kan fort skje... Vi får se!

Såeh... Det var en liten oppdatering. Kult at noen leser! Skikkelig, skikkelig kult.

2 comments:

  1. Leeeeenge siden jeg har vært her inne...! Også har du nesten akkurat blogga! Awesommmmmmmmmmmme! Eller, da... en uke fra eller til er ingenting..

    Reflex! <3<3<3<3<3 Og hestene. Seff.

    ReplyDelete
  2. Tradisjon med de hesten Ole :p Synd jeg var "litt" ør når jeg satt på trappa uttafor Reflex, fikk ikke klappa dem jeg.. :p Jeg kan sette det opp i nyttårsforsettet mitt ;p

    Du skal satse på 3år I liverpool asså?? så bra! Da mårru jo føle're hjemme ;) Du kommer jo straxus heim, så da er det du som drar fra folk og ikke folk fra deg, det er jo en frisk veksling kan jeg tenke meg, også kan du jo si til dine jodlende romkamerater "Screw you guys, im going home". Noe som man bør sette pris på ;)

    Jeg har helt glemt når du kommer tilbake, og jeg syns det er gøy å spørre(når kommer du tilbake???) :p

    Fortsett å gi Tim snus, det høres morsomt ut. Da føler jeg meg bedre hvertfall.. :p

    hmm, Tenkte jeg skulle skrive no mer, men da må jeg kanskje starte en blogg.......


    We'll meet again... In the Future!

    ReplyDelete