Thursday 11 November 2010

Klarer jeg å klemme ut en til i dag?

Joda, det gjør jeg. Av en enorm interesse for å lave en i dag og. Heheh. Jeg loller.

Men om det er noe av interesse jeg kan skrive her som har skjedd de siste dagene er jeg mer usikker på...

Jeg har spist en digg middag i går, hvor jeg også øvde som en gal på en sang jeg skulle ha klar til i dag. Vi rakk bare tre stk, så skal neste uke. YESS!!! Klarte jo fanmeg ikke å huske teksten...

I dag var det en dritlang dag på skolen, som hver torsdag er. 9 - 18 er ganske drøyt, ass..

Slitt litt med søvn de siste dagene, så er nokså død nå. Starter ikke før 1 i morgen da, så det blir mange timer i natt. :)

Stopper meg ikke fra å ta en snarvisitt til favoritt-puben, nærmere bestemt The Flute, for å njute noen pints med Carlsberg. Det. Er. Hyggelig.

Spiste middag på Subway i dag. Dette konseptet som likner mye på Big Bite. Bare at det er mye diggere.
Favoritten må være steak and cheese, som er varmet og med digg saus og det hele.

Det blåser no jææææævli i Liverpool i dag. Fy faen. Virkelig motstand når man går motvinds, og en enorm hjelp når man går medvinds. Rare greier.

Og ja, så kommer Julie i morgen da.

Vi skal hit: http://www.beatlesstory.com/

Hei og hå.

No comments:

Post a Comment