Sunday 26 September 2010

Hummdidum

Hei Sigurd og Julie.

Sorry Sigurd, jeg skal prøve å oppdatere mer flittig da jeg skjønner at det er interesse for det.

Første uke på skulen er overstått. Første ordentlige uke riktignok, da forrige var en oppstykka og informativ uke. Jeg har denne uken vært gjennom både ballett, stepping, jazz (Skjønner ikke hva jazz går ut på, det er ialefall ikke jazz som i jazz man daser til) som alle er relativt vanskelige. Spesielt stepping, som man kanskje ikke skulle tro var så vanskelig, men hei, det er faen så vanskelig.

Ellers så har vi hatt sang med norske Kaya, som har bodd på Blaker, som er veldig gøyalt. Folka her har generelt peiling på tinga sine, og det er deilig å vite. Måtte synge for hele klassen, noe alle måtte, og gjorde et sterkt inntrykk med Master of the House, fra Les Miserables.

Jeg sier sterkt, siden jeg prøver å dekke til svakhetene mine med å være artig når jeg gjør det.

Hadde en samtale med fru. Lauritzen på Skype i dag, og fikk virkelig en klump i halsen når jeg pratet med henne. Skjønte egentlig ikke hvor mye jeg faktisk savner folk hjemme før nå. Får besøk av dama da, DET blir hyggelig. :)

Ellers er dramatimene informative. De sier noen ting som jeg liker svært godt med tanke på skuespilleri. Ting som jeg har klagd på når vi har hatt det på VGS, men som de virkelig har skjønt.

Har ellers fått to nye flatmates i leiligheten etter nesten 3 uker med leiligheten for meg selv. Møtte han ene kort, da han er asiater av noe slag, og ikke var særlig skærp i engelsk. Han er så proper asian at han har med seg sin egen riskoker fra hjemlandet sitt, og i tilleg har kjøpt mye ris og generell asiatisk mat. Jeg gjetter på at han er kinesisk, men kan ikke si sikkert da jeg ikke er så jævla god til å lese kinesisk.
Han andre har jeg ikke sett i det hele tatt, men får håpe jeg ser han etterhvert. Veldig stille fra begge rommene.

Har kjøpt meg en ny bok, "An Idiot Abroad", som er reisedagboken til den fantastiske Karl Pilkington. Han er tvunget til å reise og se på de syv underverkene, og hater hvert sekund.
Skal framføre ett av innleggene hans i neste dramatime, et doktorbesøk, som er rimelig morsomt. Det kan bli spennende.

I dag var i tillegg vaskedag, og det gikk finfint. Ble faenmeg ikke tørt etter en runde i tørketrommelen, men det årnær seg. Sengetøy har forhåpentligvis tørket nuh. Hvis ikke blir det våte drømmer. Og ikke sånne drømmer, Sigurd.

Veit ikke helt hva mer jeg kan oppdatere om. Klassekamerater er meget hyggelige. Funnet meg godt til rette, og elsker Liverpool så langt. Fantastisk by.

Seng:

3 comments:

  1. Seng er fint! Kjekt å ha!

    9 dager til vi kommer for å terrorisere den perfekte tilværelsen din!

    ReplyDelete
  2. Du ser litt ut som en 12 år gammel nazist på det bildet :)

    ReplyDelete
  3. Thumbs up for Karl Pilkington! xD Hår greiene gjelder for jentene også går jeg ut ifra?? :p

    De har ikke akkurat et brennende hjerte for individualisme på den skolen eller? :p

    ReplyDelete