Thursday 16 September 2010

Lubne guttebabyer blir ivrigst i senga.

Jaha, Sigurd. Du spurte etter update, her følger update.

Skolen er jo igang, men ikke no særlig i gang liksom. Bare informasjon og lek igrunn. Korte dager da, så får vandret mye rundt i byen. Har bl.a. vært en tur på havna og kost meg ved The Cavern Club, som de fleste kanskje tar referansen til.

Spiser mye frokostblanding av smaken sjokolade om dagen, samt at jeg bøtter nedpå med pulverkaffe.

Som en følge av dette sliter jeg med fordøyelsen, og løper regelmessig på toalettet der jeg bæsjer ukontrollert.

He. He. Kødda.

Ellers så har jeg fattet interesse for avisen The Independent, som virker som en avis av typen Aftenposten. Det engelskmenn ikke har her, og noe som jeg virkelig ikke skjønner, er stiftede aviser.
De henger ikke sammen og det er regelrett HÅPLØST å skulle lese de hvis du ikke har en flat benk eller noe liknende å legge den ned på. Jeg forstår det ikke..

Nyheter fra Liverpool, fra The Independent er bl.a. at en kvinne har født 4 spedbarn i løpet av 20 år, ellerno. De drepte hun. Ett var begravet, tre av de lå i et skap i en bøtte av no slag med, og dette liker jeg, air freshener.
Dattera som fant de i skapet. Så det. Fornøyd, Sigurd?

Begynner å se ganske ut som et bomba horehus på rommet mitt nå, men det skal værra litt sånn.

Ellers så sitter jeg 80 % av tida på YouTube, dette nettfenomenet der man kan se videoer som brukere laster opp, og.. Dere veit vel kanskje hva det er...

http://www.youtube.com/watch?v=3SCJLlSf21Y
Jeg smilte.


museum-of-liverpool-6-c-nml.jpg


Likner ikke det nye museet her på havna no grassalt på Operaen? SnøHETTA?

Tjobing!

1 comment:

  1. liker at du oppdaterer bloggen OMW! linka faktisk til din blogg på min blogg i dag! så det så!
    tjobing!

    ReplyDelete