Saturday 11 September 2010

Slik blir du kvitt hudormene.

Fuck a duck, faen så spesiell jeg føler meg. Kommentarer, shieeeet..

Lovte å oppdatere som følge av disse, såeh: Here it goes..

Handla noen fortreffelig pans og pots idag, ledsaget av Anette, som bor i leiligheten under kråkeslottet mitt. Faen så billige og var de. Kvaliteten kan vi ta siden, ettersom de ikke har vært i bruk enda. Omelett på menyen i dag, og det blir konge.

KONGE SIER JEG!!!!!!!!!!!!!


Studenthore som jeg er.. Så langt som jeg gidder å rydde.


For som man vet... Omelett blir aldri feil.


Kjøkkenet lukter forøvrig fortsatt geitefjøs, og jeg har mottatt rapporter fra andre köks rundt i bygget her om at flere har opplevd det samme. Spørte istad i resepsjonen om grunnen til dette, hvorpå jeg fikk til svar at i sommerferien blir leilighetene brukt som fødestuer for geitebabyer, da de er en utdøende art på denne øde ø. 

Se selv, bilde som de tok i leiligheten min i sommer: 

Lol. Zor.
Og hva i helvete, helvete sier jeg, gjør at jeg er så forbanna attraktiv for byens utesteder som voldtar meg med reklame om de skitneste utestedene med slagord som hinter til at i kjelleren deres kan ALT skje. Puling og pikk og fitte om hverandre tydeligvis.

Jeg skal dra. Ikke. Jo. Nei. FAEN! 

Så jævlig...

3 comments:

  1. Awesomeness!
    Lov meg at du aldri prøver å pule en and...!

    ReplyDelete
  2. woho! tipper at du drar på de utestedene en eller annen gang ass:p haha

    ReplyDelete
  3. haha! epic! Den geite gutten så heit ut da, sikker på at det ikke er noen reklame på han i de "kjeller" annonsene?? :P

    Bare å sette et pålestikk i den gutten der så gir han seg AAALLLDRIIII!!!!!! det er vist bevist! ;)

    foresten, videoen er noe av det mest randome jeg har opplevd xD Det fullførte dagen min i fra en makaber kurve til en goshlig sirkel ;D

    Savner deg allerede min gode venn! ikke bli brukt til kjeller-annonser!

    ReplyDelete