Monday 13 September 2010

Nekter å spille for Kiwi-samer.

Update. Herunder følger:

Dagen i dag, den dagen i dag: Jaha, første dagen på skolen unnagjort. En klasse med bare briter og meg, 11 stk, oppdagelsesreise byen rundt, puben PÅ SKOLEN.

*Dasker tissen i fjeset til RFHS*

Anywho. Har njutet en fantastisk middag bestående av NUDLER og Pepsi MAX. Og njuter nuh en deilig karamellisert pudding, kanskje bedre kjent for allemann alle som karamell pudding. Mhm, lekkert.

Neida, men for all del. Lever fortsatt, om noen bryr seg.

Såeeh.. Ikveld er det Gig Night, ffs. Meget spennende. Og.....

Faen heller, nå blir det en vanlig dagbok-blogg. Helvete, var det jeg skulle unngå. Fuck...

Litt aktuelt hjelper kanskje. Dagbladets nettavis nå:

Her tvinger den russisk ordføreren elevene til skokyssing.


Oi, hei på deg rettskrivning. E for faen! Hvorfor kysser de ikke pikken hans?

Litt kontroversiell der. Like kontroversiell som de hundretalls statuene av en blanding av sau og banan som er rundt i byen her. De var kontroversielle på sin tid. Det skjønner dere nok:

Jeg loller meg ihjel.


3 comments:

  1. Hehe :p ikke no galt med å skrive hva som skjer! Ivana knoweverything er veldig nysgjerrig! ;)

    Hvorfor er det ku-bananer ute i gata?? :p noen spess grunn eller?? :p

    Har du foresten stått ved vannet ennå og sett dypt utover helt til noen spurte deg om hva du ser etter og sagt "im looking for whales"?? ;p

    ReplyDelete
  2. Jeg ønsker meg en sånn ku. Serr.

    ReplyDelete
  3. Jeg er superfan! Og gleder meg til å se ku-bananer i høstferien!

    ReplyDelete