Friday 10 September 2010

Jeg kjenner en som har fingerpult Siv Jensen.

Til Nicolai og Sigurd.

Skeptisk som jeg var, er, og kommer til å være i forhold til å ta i bruk dette fenomenet "blogg" til tross... Nogle usikker på hva av interesse jeg skriver her, og for all del, dette kan jo være det første og siste som blir skrevet.
Uansett: Hvis det er interesse for det skal jeg selvfølgelig poste OPPDATERINGER på hvordan livet utspiller seg her over havet. Nærmere bestemt vest i England, Liverpool.
Eller Leverknull som jeg syns er ganske morsomt.

Hvordan det er her? Grassalt fint. Mye folk, mye shit, mye butikker og kjærker. Mange av jentene kler seg som, om jeg får si det, horer, men det er en annen sak. Skal ikveld ned på den lokale puben, nærmere bestemt puben PÅ skolen. Ja, dere leste rett, mine damer og herrer. PUB PÅ SKOLEN!!

Slå den Romerike Folkehøgskuule. *Viser fingeren opp i trynet*.

Så, første. Jeg gidder ikke å skrive for ingen, ass, det er for flaut. Så hvis det er dødt her skal faenmeg ikke jeg skrive mer, det kan du ta deg hardt i nummer 2 på. Nicolai bør svare da, det syns jeg.

Sneiks, bitcheees! (Bitch)

Ingen så retarderte som dere her enda, men venter i spenning.

7 comments:

  1. JAAAAAAH!!!!! JEG HAR VENTET SÅ LENGE!! =D=D DU er den fødte lyriker min gode mann! Det her ER det mest geniale og morsomste jeg noengang har lest :p

    Digger det! DU har en fast leser i meg!

    Mange mange hilsner fra Nicolai =D

    ps.. finnes det noen bilder å få av jentene i Leverknull??... ;p

    ReplyDelete
  2. hva er dine meninger om denne sangen ??
    http://www.youtube.com/watch?v=xxO_kXukq6k

    ReplyDelete
  3. Så hyggelig!

    Rent bortsett fra at den var lættis, så var kanskje ikke musikken driiiiitbra? :P

    ReplyDelete
  4. zyyykt fin blogg! du er heit azz! jeg er din ztørzte fan! totally! fav. blogg #1!!

    ReplyDelete
  5. Ååååå! Heftig genialt! Oooooog... Du er retarded du også :)

    Hilsen retardIngrid, lissåååååååm

    ReplyDelete
  6. meen nå må vi ikke glemme ole martin sin fantastiske improvisasjoner om retaderte mennesker da Herr. Retard.. eem. Botard... ææ Dasy?

    ReplyDelete