Sunday 19 September 2010

Klippetiklopp.

Jaha, vi må altså ha meeeget kort hår på den skolen her. Jeg lurte på hva den beste løsningen var. En profesjonell eller meg. Jeg endte på meg.

Så jeg spankulerte ned til fremtidens butikk, hvor man kjøper via datamaskin, og får varen av noen vakre kvinner bak en annen disk, der de har ALT, og kjøpte meg en barbermaskin til den nette sum av 6 pund og 77 pence.

Jeg dokumenterte så hvordan prosessen gikk videre, liggende i fosterstilling på gulvet i stua, med oppklippede søppelsekker på gulvet.

Det har jeg ikke bilde av, da jeg var naken og alene. Eller, ikke naken, men semi-naken.

Tenker det kilte litt i underlivet til Nicolai-lai-lai der.


Og sånn gikk det til:






Jeg ble en nazist.

Ellers så starter skolen ordentlig i morgen, blir spennende. Har vært på druen de siste 3 dagene, meget sosialt. Utelivet er jo helt fantastisk her nede.

Fuck Jessheim liksom.

http://www.youtube.com/watch?v=nDXRQbYr9tc&NR=1&feature=fvwp

5 comments:

  1. oh la la! syns du ble ganske så hunk jeg, wølner! ;)

    et spørsmål: hvorfor må dere ha kort hår?

    ReplyDelete
  2. Merci!

    Vi skal være nøytrale liksom. Svarte klær, kort hår, ikke sminke og piercinger og sånt.. Så det.

    ReplyDelete
  3. såpass...kjipt for deg da, du med alle de piercingene og neonfargede klærne! og ikke minst all den sminken! menmen...

    ReplyDelete
  4. Nice! Hadde plutselig ikke noe mer å si... merkelig nok... Digg.

    ReplyDelete
  5. Det kilte! det kilte godt! Synes du var heit med de ujevne tustene da! likte de ;p

    ReplyDelete